Gerbyn Nuorisoseurasta

Gerbyn nuorisoseura?

Gerbyn nuorisoseura on aatteellinen yhdistys joka järjestää toimintaa Gerby-Västervik alueen asukkaille. Nuorisoseura pyrkii järjestämään toimintaa kaikille ikä- ja kiinnostus-ryhmille.

Gerbyn NS perustettiin vuonna 1928. Nuorisoseuran tarkoitus oli jo niinä päivinä nuoriso-huvien järjestäminen. Jotta tämä olisi mahdollista nuorisoseuratalo rakennettiin 1920-luvun lopussa. Työ tehtiin talkoovoimin ja kyläläiset lahjoittivat suurimman osan rakennustarvikkeista.

Toiminta oli aluksi vilkasta joka ajan mittaan laantui ja oli 1970-luvun alussa kokonaan pysähdyksissä. Nuoriso-seuratalo peruskorjattiin vuonna 1979. Siitä asti toiminta on ollut vilkasta.

Kuka "tekee" Gerbyn nuorisoseuran?

Vastaus kysymykseen kuuluu: Ei kukaan erityinen! Siitä huolimatta jos olet talkoissa, otat osaa johonkin toimintaamme, olet mukana jossakin nuoriso-seurajuhlassa tai jos vain maksat jäsenmaksun niin SINÄ olet mukana tekemässä Gerbyn nuoriso-seuran sellaiseksi mikä se tänäpäivänä on!

Onko sinulla ideoita tai haluatko liittyä joukkoomme?

Siinä tapauksessa sinä ja / tai ideasi ovat tervetulleita mukaan tai jos sinulla on muuta keskusteltavaa Gerbyn nuorisoseurasta niin ole ystävällinen ja ota yhteyttä johonkin johtokunnanjäseneemme. Suurin ongelmamme tänäpäivänä on löytää henkilöitä jotka olisivat halukkaita tekemään töitä nuorison tai jonkun muun ikäryhmän puolesta. Olisimme hyvin kiitollisia jos voisitte auttaa meitä sen suhteen.